شعار

למה כולם משקיעים בנדל”ן בדובאי?

דובאי היא לא רק יעד יפיפה לתיירות, היא גם המקום הכי בטוח עבור השקעות כיום, כך שלא במקרה השקעות נדל”ן בדובאי הפכו לכה פופולאריות. משקיעים שגילו את הפוטנציאל נהנים היום מתשואות ורווחים שאחרים יכולים רק לחלום עליהם – אז למה אתם מחכים? בואו להכיר את היתרונות של נדל”ן דובאי.

אולי זה יפתיע אתכם אבל דובאי היא כיום המדינה הבטוחה ביותר בעולם עבור ישראלים והשקעותיהם (יעיד על כך שיעור פשיעה מהנמוכים בעולם), תמצאו שם קהילה ישראלית איכותית שממשיכה לצמוח ואפילו בתי כנסת. באופן כללי מדובר במדינה שפתחה את זרועותיה עבור כל אזרחי העולם ולמעשה אחת השפות הרשמיות בה היא אנגלית.


נדלן בדובאי

העובדה שענף התיירות בדובאי נמצא בשיאו היא רק סיבה אחת להשקיע בנדל”ן המקומי.

מדובר במדינה שידועה בחיי הפאר והיוקרה שלה, בכלכלה המצוינת, במרכזי העסקים העצומים ובשוק נדל”ן מוסדר, שקוף ונוח.

השקעה בנדל”ן בדובאי תניב עבורכם תשואה גבוהה במיוחד, בין 6 ל-10 אחוז, תוסיפו לכך גם את העובדה שהמחירים זולים יחסית למה שאתם מכירים באירופה ותקבלו את עסקת חייכם

והדובדבן שבקצפת? אתם לא צריכים לשלם מיסים – לא מס הכנסה, לא מס רווח הון ולא שום מס אחר.

יתרון נוסף בכל מה שקשור להשקעות נדל”ן בדובאי נוגע לנושא הוויזה. כל מי שמשקיע מעל ל-2 מיליון דירהם זכאי לקבל ויזת זהב שהיא ויזה ארוכת טווח למגורים ועסקים התקפה למשך 10 שנים, וניתנת לחידוש. כמו כן, השקעה של מעל ל-750 אלף דירהם תעניק אפשרות לתושבות רגילה למשך שנתיים.

אז רגע לפני שאתם רצים להשקיע בנדל”ן בדובאי אל תשכחו להיעזר בחברת Gate2Gulf שמלווה ישראלים לאורך כל תהליך הרכישה מבלי לקחת עמלות כלל – מרגע קבלת ההחלטה, דרך הרישום בטאבו ועד להשכרת הנכס בפועל וקבלת הכספים לחשבון הבנק של המשקיע.

החברה מתמחה בייצור השקעות בעלות התשואה הגבוה ביותר בדובאי, עובדת באופן ישיר מול היזמים הגדולים והיציבים ביותר ועוזרת גם בנושאים אחרים כמו: פתיחת חשבון בנק, השכרת נכס לאחר רכישה ללא עמלות, קבלת משכנתא וקבלת הגולדן ויזה.

מדובר בהזדמנות מדהימה לבצע השקעה בעזרתם של אנשים מקצועיים עם קבלות המספקים שירות אישי ועסקי מקיף.

اشترك في النقاش

قارن القوائم

قارن

سجل مع GATE2GULF


    !هيرشمو لا لا

    هذا سوف يغلق في 120 ثواني

    نموذح تواصل

    تواصل معنا للحصول على كامل المعلومات عن المشاريع